Overblog Suivre ce blog
Editer l'article Administration Créer mon blog
occitan-touareg

Catalogne, Val d'Aran, soutien du PNO

19 Septembre 2015 , Rédigé par Pellet Jean-Marc Publié dans #peuples(bretons-catalans-basques-etc), #occitanie

Le Partit de la Nacion Occitana par justice et solidarité internationaliste soutien le processus politique actuel en Catalogne

Partit de la Nacion Occitana

10, carrièra de Romàs – 47000 Agen  –  p-n-o@laposte.net

Comunicats de premsa: http://lo.lugarn-pno.over-blog.org

Val d'Aran : lo Partit de la Nacion Occitana convida a votar pels candidats "Junts pel sí" (Amassa per l'òc).

       Lo 27 de setembre de 2015, Catalonha e doncas la Val d'Aran votaràn pel renovelament del Parlament de Catalonha. Aquestas eleccions que se debanan dins l’encastre legal d’una eleccion autonomica, es de facto un vòte sus l’independéncia de nòstres vesins catalans e al-delà per la Val d'Aran.

       Lo Partit de la Nacion Occitana, per paratge e solidaritat inter-nacionalista sosten la caminada politica de Catalonha cap a la bastison d'un Estat catalan sus la part territoriala de l'ancian principat. Es una estapa primièra cap a la reunificacion de Catalonha tota dins un sol Estat a venir. En conformitat amb l'ideal de libertat per totas las nacions e lo drech internacionalament reconegut per cada pòble de dispausar d'un Estat pròpri, lo Partit de la Nacion Occitana sosten d'a fons la demarcha democratica entemenada per la societat civila catalana e pel governament de Catalonha.

       Se lo Partit de la Nacion Occitana a pas per vocacion de s'immicir directament dins los afars politics intèrnes de Catalonha, per contra apèla e convida nòstres compatriòtas de la Val d'Aran a sosténer lo procèssus d'independéncia de Catalonha, passatge obligat per que deman aquel terriròri de la nauta val de Garona siá lo primièr territòri occitan independent que se proclame tal e conscient de l’èsser.

       Atanben, lo Partit de la Naciona Occitana demanda a nòstras e nòstres compatriòtas de la Val d'Aran de votar massissament pels candidats de la coalicion "Junts pel sí" (Amassa per l'òc) que recampa, al delà dels clivatges ideologics, los partidaris de l'independéncia de Catalonha e de la part d'Occitània d'uèi encara jos dominacion espanhòla.

       Visca l'independéncia de la Val d'Aran e de Catalonha !

Traduction de l'occitan :

Val d'Aran : le Partit de la Nacion Occitana appelle à voter pour les candidats de la coalition "Junts pel sí" (Ensemble pour le oui).

       Le 27 septembre 2015, la Catalogne et le Val d'Aran voteront pour le renouvellement du Parlement de Catalogne. Ces élections, qui se déroulent dans le cadre légal d'une élection régionale, sont de facto un scrutin sur l'indépendance de nos voisins Catalans, et au-delà sur l'autodétermination du Val d'Aran.

       Le Partit de la Nacion Occitana par justice et solidarité internationaliste soutien le processus politique actuel en Catalogne, acte démocratique ayant pour objectif la création d'un État catalan sur le territoire du "Principat". Ce processus doit être compris comme étant la première étape vers la réunification de la Catalogne en un seul État.

       En conformité avec l'idéal de liberté pour toutes les nations et la reconnaissance par le droit international à chaque peuple de disposer d'un État propre, le Partit de la Nacion Occitana soutien la démarche démocratique poursuivie par la société civile catalane et par le gouvernement de Catalogne.

       Si le Partit de la Nacion Occitana n'a pas vocation à s'immiscer directement dans les affaires politiques internes de la Catalogne, par contre il appelle nos compatriotes du Val d'Aran à soutenir fermement le processus d'indépendance de la Catalogne, passage obligé pour que demain ce territoire occitan de la haute vallée de la Garonne soit, le premier territoire occitan indépendant et conscient de l’être.

       Aussi, le Partit de la Nacion Occitana demande à nos compatriotes Aranaises et Aranais de voter massivement pour les candidats de la coalition "Junts pel sí" (Ensemble pour le oui) qui regroupe, au-delà des clivages idéologiques, les partisans de l'indépendance de la Catalogne et de la part de l'Occitanie aujourd'hui encore sous domination espagnole.

       Vive l'indépendance du Val d'Aran et de la Catalogne !

Vive l'indépendance du Val d'Aran et de la Catalogne !

Vive l'indépendance du Val d'Aran et de la Catalogne !

Partager cet article

Repost 0

Commenter cet article